הגדרות כלליות MCR אפליקציית קופה רושמת

מנהל המערכת יגדיר את ההגדרות הרלוונטיות למבנה העסקים הנדרש לביצוע בקופה.

ההגדרות יכולות להתבצע מכל קופה (מכשיר) ע”י מנהל המערכת ויישומו בכל הקופות שנרכשו.

מתחת לכל הגדרה מופיע הסטאטוס שנבחר.

דף זה מכיל את הגדרות המערכת עבור MCR PRO, בגרסת החינם חלק מההגדרות לא קיימות.

רשימת ההגדרות הכלליות מכילה את האפשרויות הבאות:

  1. בחירת מצב מערכת-המערכת תומכת בניהול חשבוניות וניהול הזמנות, לחיצה על כפתור זה מאפשר בחירה של מצב המערכת. כאשר בוחרים מצב חשבונית המערכת במצב של ביצוע עסקאות, כאשר בוחרים במצב הזמנה המערכת במצב של הפקת הזמנות. מצב המערכת נרשם בראש הקופה מצד שמאל.
  2. שיעור מע”מ-ניתן לשנות את שיעור המע”מ בהתאם לחוק.
  3. מדפסת טרמית-המערכת מאפשרת שני סוגי הדפסה של חשבוניות והזמנות, הדפסה במדפסת ביתית, הנתמכת בפרוטוקול אנדרואיד, או במדפסת טרמית (מדפסת ניידת) על פי הרשימה המופיעה באתר. בסימון מדפסת טרמית המערכת תפעיל את המדפסת הטרמית עם פתיחת הקופה. במידה ומדפיסים במדפסת ביתית אי צורך לסמן דבר.
  4. קוד יצרן-יש לסמן במידה ורוצים להזין בעדכון המוצר קוד יצרן.
  5. שם יצרן או מותג-יש לסמן במידה ורוצים להזין בעדכון המוצר את שם היצרן או המותג.
  6. תאור המוצר-יש לסמן במידה ורוצים להזין בעדכון המוצר את תיאור המוצר.
  7. תת מחלקה– יש לסמן במידה והקטלוג מכיל בנוסף למחלקות גם תתי מחלקות.
  8. מלאי לפריט-יש לסמן במידה ורוצים להזין בעדכון המוצר את המלאי, לניהול מלאי.
  9. הצגת נתוני ספקים-יש לסמן במידה ורוצים להזין בעדכון המוצר ספקים.
  10. חתימה ידנית-אפילקציית ניהול כרטיסי אשראי מאפשרת ביצוע חתימה ידנית על גבי האפליקציה. במידה ורוצים לאפשר חתימה על גבי המכשיר, יש לסמן סעיף זה.
  11. תמיכה בנציג מכירות-המערכת מאפשרת לזהות נציג מכירות לצורך ניהול עובדים על פי מכירה. כאשר מסמנים תמיכה בנציג מכירות, בכל מכירה המערכת פותחת חלון לבחירת נציג המכירות אשר ביצע את העסקה. הנתונים מופיעים בדוחות העובדים.
  12. בקשת פרטי לקוח ביצירת מסמך-כאשר מפיקים חשבונית או הזמנה, נפתח חלון לבחירת לקוח מתוך רשימת הלקוחות או להזנת שם לקוח חדש. במידה ורוצים להסיר אופציה זו יש וודא שהסעיף אינו מסומן.
  13. הדפסה כפולה (בשימוש במדפסת טרמית)-אפשרות להדפיס שני מסמכים אחד לבית העסק ואחד ללקוח.
  14. עיגול סכום לתשלום-אפשרות לעגל אגורות למחיר שלם.
  15. בחירת מבנה קובץ ייצוא נתונים-המערכת תומכת במספר פרומטים של ייצוא קבצים (בשליחה דרך המייל):
    1. קובץ CSV-קובץ מסד נתונים (אקסל, Google Sheet, Numbers ועוד…)
    2. קובץ CSV למערכת פריוריטי
    3. קובץ PDF
  16. עדכון פרטי עוסק-בלחיצה על כפתור זה יפתח חלון בו ניתן לעדכן את פרטי העוסק המופיעים על גבי המסמכים.
  17. הפקת קובצי דיווח למס הכנסה-בלחיצה על כפתור זה יפתח קובץ נתונים כפי שמוגדר על פי חוקי מס הכנסה.
  18. מחיקת כל המיעד של MCR במכשיר זה-במידה ורוצים למחוק את כל נתוני הקופה (לדוגמא כאשר רוצים להחליף קטלוג במכשיר).