כיצד לנהל מבצעים ב MCR אפליקציית קופה רושמת?
מנוהל בהגדרות, הגדרות מכירה, הגדרת מבצעי מכירה:
רשימת המבצעים הקיימים ארוכה ומיד תפורט עם דוגמאות איך עושים.
למבצעים לוגיקה אחידה, כאשר בוחרים מבצע נפתח הטופס הבא:
- יש לבחור את סוג המבצע המעוניינים להפעיל.
- יש לתת למבצע מק"ט לצורך ניהול המבצע בדוחות ובחשבוניות.
- יש להעניק שם למבצע לצורך ניהול המבצע בדוחות ובחשבוניות.
- כפתור הפעלה או ביטול של המבצע, כאשר החץ מסומן המבצע פעיל.
- עדיפות-ניתן לתעדף בין המבצעים, כך שאם קיימים פריטים זהים במבצעים שונים המבצע שיהיה תקף יהיה לפי עדיפות. עדיפות 1 משמעותה עדיפות ראשונה, עדיפות 2 משמעותה עדיפות שנייה וכן הלאה. אין חובה למלא עדיפות, במידה ולא ירשם תיעדוף המערכת תתייחס למבצע בעדיפות ראשונה.
- תזמון המבצע-ניתן לתזמן את המבצע ברמת שעה ותאריך. במידה ולא יוזמן תאריך המבצע ימשך עד לביטולו על ידי מנהלת המערכת.
- מילוי פרטי מבצע-יש למלא את השדות על פי המבצע הנבחר.
- בחירת מוצרים למבצע-בלחיצה על זכוכית המגדלת יפתח חלון בו יוצגו הקטגריות והמוצרים, ניתן לבחור את כל הפריטים על ידי לחיצה על הריבוע בראש הקטגוריה או פריט בודד
עם שמירת המבצע המבצע יחול באופן מיידי על הפריטים שנבחרו וניתן לראת בקופה ובחשבונית את הפריטים במבצע:
סוגי מבצעים בקופה רושמת
ניהול מבצעים באמצעות דוחות
ניהול המבצעים לאחר יצירתם מבוצע בדוחות, דוחות המבצעים יופיעו תחת דוחות הקטלוג.
שני דוחות קיימים במערכת:
דו"ח מבצעי מכירה– המציג את המבצעים שהוגדרו במערכת, לחיצה על המבצע יפתח את טופס המבצע וניתן לעדכן דרכו מוצרים, מחירים, אחוזי הנחה, לבטל את המבצע או למחוק אותו מרשימת המבצעים.
דו"ח רשימת פריטים במבצע מאפשר לצפות פר פריט במבצע אליו הוא משוייך ולבטל את הפריט מהמבצע.